ΜΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΑΝ….ΠΑΡΑΜΥΘΙ!

Standard

Τα παλαμάκια βγήκαν από τις τσέπες και γέμισαν την παρουσίαση του παραμυθιού μας!

Πρόσωπα αγαπημένα, πρόσωπα χαμογελαστά!

Ένα δαντελένιο φόρεμα, η συγκίνηση της μαμάς, το μοναδικό χαμόγελο της αδερφηηηηηής,

μπαλαρίνες  κρατούσαν σφιχτά τα χέρια πατώντας στις μύτες των ποδιών

κι ένα χάρτινο φεγγαράκι….μας πήρε μακριά

τραγουδώντας «φύσα αγέρι, φύσα αγέρι…»eebc0e33b70bffd1536d28f71fec3802_xl

Είμαι περήφανη για τους μαθητές μου!wp_20151025_12_35_51_pro

dscn1461

wp_20151025_12_11_24_pro

%ce%b1%ce%af%ce%b3%ce%b9%ce%bd%ce%b12015-209

wp_20151025_12_14_27_pro

%ce%b1%ce%af%ce%b3%ce%b9%ce%bd%ce%b12015-197

dscn1492

dscn1506

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα χέρια που έχουν γεμίσει με χρώματα τη ζωή μου…..

…..στα παιδιά μου Δήμητρα και Φωτεινή που χόρεψαν κι έδωσαν τον δικό τους ρυθμό στο παραμύθι μας

και στον Τάσο μου που έχει κάνει τη ζωή μου σαν παραμύθι!

5 responses »

  1. Μαρία σ’ευχαριστουμε μέσα από την καρδιά μας για ολα..Μας δώσατε μεγάλη χαρά και συγκίνηση…Συγχαρητηρια και παλι…και καλοταξιδο το βιβλιο σου!!
    ( Μαμά Μιχάλη Λασκαρίδη)

  2. Αδερφή είμαι αλήθεια περήφανη για σένα. Νομίζω αυτή είναι η αρχή μιας πολυχρομης παραμυθένιας συγγραφικης πορείας!!!! Θα είμαι πάντα δίπλα σου….

Σχολιάστε

