ΛΙΓΟ ΕΣΥ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΓΩ…

Standard

Κύκλο κύκλο χρωματίζω

λίγο εσύ και λίγο εγώ

κόκκινο εσύ το κάνεις

πράσινο το θέλω εγώ.

Βάζεις τη δική σου ιδέα

και τη φαντασία εγώ

λίγο γέλιο ο διπλανός σου

κι άλλος το «δημιουργώ».

Τα κουπιά τραβάει ένας

και την άγκυρα εγώ

άλλος είναι στο τιμόνι

όλοι πάνω στο καράβι

κι ανεμίζει το πανί μας

Τρίγωνο Χρωματιστό!%cf%83%cf%85%ce%b3%cf%87-2

imgp1297

imgp1298

imgp1300

imgp1302

Ομαδικό έργο με μαρκαδόρους

πολλή υπομονή και συνεργασία

εμπνευσμένο από έργα του αγαπημένου μας

Κωνσταντίνου Ξενάκη.

2 responses »

Σχολιάστε

